Saturday, December 5, 2009

So Long....

Wah.. lama betul rasanya mengabaikan rumah yang satu ni.... alasan biasa yang agak klise yang everybody can think off. But one of my alasan is I don't know apa yg ter'silap' tetiba aku takleh upload gambar direct from my phone. Jadi gambar2 utk bercerita dah overflow kat dlm hp.

Kali ni pun tak berniat nak berceloteh panjang coz jap lg aku akan meneruskan perjuangan untuk house hunting lg....

My god blog ni sememangnya berhantu, once you started you will always think of something to write about. Tapi semenjak aku tak berkesempatan untuk melawat and menziarah waktu kerja so aku fikir might as well aku tak sentuh. And therefore itulah sebabnya blog aku tak berupdate.

And of course result UPSR dah keluar and alhamdulillah kakak berjaya. Tapi yang kelakarnya most of her best fren dapat camera for presents. Aku rasa diaorang dah dok pakat hint kat parents diaorang ni...She got one also. Esok nak pergi cari gitar plak (She just joint guitar class).


Chow...

5 comments:

IKHWANI said...

congrats kakak.

bakpo house hunting, nok pindoh ko sajo cari extra?

zarin said...

finally...its updated..lamaku tunggu :)

Eramli said...

OO- anak2 dah besar ni terasa rumah makin kecik

Zarin- itulah kalau dah tinggal 'rumah' lama2 cam ni nak kena cuci segala sesawangnya dulu..

IKHWANI said...

gi cari alah kemano pulok?

Eramli said...

OO-yang dah pegi ke Bangi n Shah Alam, tp sebenarnya sayang nak tinggalkan bumi Puchong ni...