Sunday, March 8, 2009

Cepatnya Masa berlalu

Semenjak dua menjak ni memang bz betul kat office, balik rumah aku dah melepek kepenatan. Alhamdulillah anak2 tak banyak kerenah jadi jiwa raga aku tak adalah penat jugak.

Dah lama rasanya aku tak update blog. Banyak jugak aktiviti yang kitaorang buat sepanjang aku tak menjeguk blog ni...(macam bz kalahkan PM plak..) Aku ni kalau nak snap apa2 pakai my HP saja.. so kita check dulu ada tak gambar2 menarik yang anak aku dah upload.

Kat bawah ni masa kami ke Bagan Lalang.. my neighbour call me up one fine saturday morning since kami tak plan nak buat apa so off we went after zohor.
Yang kelakarnya my friend ni tak plan jugak...tapi masa pergi pasar borong dia ternampak grill tu..terus datang idea nak gi piknik.. Masa tu jugak she called me nak ajak join.. apa lagi...

Daddy and the kids main layang2...

Ok kena stop dulu..kalau tak nanti dapur tak berasap..

2 comments:

zarin said...

hi
I dah link ur blog to mine
td terbaca about ur pulut lepa tu.
nk try la wkd ni coz my hubby suka sgt pulut lepa inti ikan nih

Eramli said...

itu memang fav my kids tu...trylah..