Monday, May 25, 2009

38 alleady....


Last friday I turned 38 maa... alamak banyaknya nos tu.. tapi rasa macam muda lagi..Tapi kali ni tak dapat hadiah..hhuhhuu...dapat kek jerr.. nasib baik dia ingat kan..

Tapi cerita pasal kek ni kelakar jugak.. Ari jumaat tu hubby sms kata dia balik lambat ada bowling, aku ok ajer..masa naik mandi maghrib tu... rasa macam malas nak turun bawah, so lepak2 kat atas sambil tunggu isyak.. tup2 anak teruna masuk bilik.. bagitau Daddy dah balik..Aku pun buat no hal jerr... dia turun... time aku sembahyang isyak dia masuk lagi... melangut kat atas katil.. Lepas dah baca doa segala.. dia ajak turun.. aku suruh dia turun dulu... tapi dari dalam bilik aku boleh dengar dia punya kelam kelibut cakap ngan Daddy suruh pasang lilin..OOO.. ada surprise rupanya.. And today plak 25th May is our 13th Anniversary...

2 comments:

aduskirana said...

nombor je yg byk... realitinya, mudo lagi... happy 13th anniversary

Eramli said...

tq..aku pun raso ggitu.. hee..hee