Thursday, May 14, 2009

Berhenti kerja

Dalam keadaan negara yang dalam krisis ekonomi, company aku pun terkena ada jugak krisisnya. Tapi krisis yang berlaku aku rasa takderlah disebabkan kelembapan ekonomi coz memang dah bermasalah dari awal lagi.

Tapi aku rasa we are going toward the better, coz the numbers that kita dah achieve nampak memberangsangkan.

Tapi ramai jugak yang tak confident, maka ramailah jugak yang dah tender hari ini sahaja yang aku tau ada 3 are leaving. So, yesterday aku buat farewell cuppies untuk one of them Apsal aku punya gambar senget ni.. nampak gayanya aku takleh nak ambik gambar melintang..walaupun dah rotate tetap jadi camtu jugak..
Yang dalam dulang tu bawak untuk kawan2 kat office.

Sebenarnya aku nak berexperimentasi ngan warna, so alhamdulillah jadi jugak turqoise yang aku nak tu... tapi icingnya aku try resepi baru yang kononnya can be used for both covering and decorating...tapi lembik sangat dan takleh nak buat bunga... tapi rasanya ok, manis memang kurang.

2 comments:

zarin said...

cantik cuppies tu...
lembik ye icing tu?
Cuba add 1 tbs meringue powder, sure tak lembiknya

Eramli said...

thanks for the tip Zarin...jap lagi nak pergi BWY bolehlah I cari...