Wednesday, May 27, 2009

Teman's Farewell

Hari ni aku nak citerr pasal farewell lg..(Bilalah agaknya aku nak blog pasal HAKU punya farewell??). Kali ni pasal kawan yang dulunya satu opis ngan aku lepas tu join aku punya vendor/supplier and sekarang ni dah nak joint telco lain plak...

Murah rezeki betul..(Kengkawan tolong doakan aku dapat kerja lain jugak ya....tensi gilerr ni). Aku keluar dari opis kul 12.30, masa kat keta my fren cakap bos cari..tapi sebab aku tensi so aku buat selamba bodoh jerlah.. Balik makan aku terus pergi solat, lepas tu terus cabut pergi meeting. Kebetulan plak meeting abis kul 5 lebih, aku terus balik rumah.

Yang bebenornya aku mengamuk masa meeting ngan vendor semalam sampaikan bos aku pun terkezut badak..(kawan2 tolong doakan hubby aku kena g posting obersi lg kerr.. jadi takyahlah aku kerja..hee..hee). Nak lepaskan perasaan kat sini pun macam risau jugak,takut2 ada yg mengenali...jadi aku tapis2 ajerlah ya..(Dah lari dari tajuk ni).

Ok, masa lunch tadi aku makan Chicken Cordon Bleu yang rasanya kalau kat kedai makan yang bayar tak sampai 10 henggit sepinggan lagi best.. sampai malam terasa dia punya cheese yang tak sedap kat tekak. Nak makan pun dah tak lalu..baru flush ngan slurpee tadi.. tapi air2nya agak menarik. Iced latte Mocha

Iced latte dia apit oleh Pink guava and orang juices
Rib eye

No comments: